691 695 205 sklep@dzyr.com.pl


KURIER DHL
przedpłata19,90zł

KURIER DHL
za pobraniem24,00zł

Zwroty i reklamacje

  1. Wszystkie pojazdy w naszej ofercie są nowe i posiadają gwarancję (producenta,importera lub sprzedawcy) obowiązującą na terenie Polski. Okres gwarancyjny i jego ograniczenia jest uzależniony od producenta, zawarte w karcie gwarancyjnej.

  2. Zgodnie z art. 7 Ustawy z dnie 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) Zamawiający ma prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do 10 dni, liczonym od daty wydania rzeczy. W przypadku podjęcia takiej decyzji Zamawiający powinien odesłać przesyłkę w terminie 10 dni od jej otrzymania. Przesyłka taka realizowana jest na koszt Zamawiającego. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy gdy nie będzie nosił oznak używania, zostanie odesłany w nieuszkodzonym oryginalnym opakowaniu wraz z pełnym kompletem i dowodem zakupu. Towar nie może zostać zwrócony jeśli np. została zerwana folia ochronna z wyświetlacza, nosi ślady montażu, zostały naruszone plomby zabezpieczające towar itp. Jeśli wszystkie warunki zwrotu zostaną spełnione Zamawiający otrzyma zwrot pieniędzy w wysokości ceny odesłanego towaru (zwrotowi nie podlegają koszty dostawy) w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas zwróconego towaru poprzez przelew bankowy na podane przez Zamawiającego konto.

  3. Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśmy firmowej zabezpieczającej przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki (lub poprosić o komisyjne otwarcie przesyłki) i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

  4. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty (transportu, ekspertyz itp.) pokrywa Klient

 

 W związku ze zmianą przepisów w sprawie kas rejestrujących, zgodnie z  rozporządzeniem z dnia 14.03.2013 DZ.U. poz.363, od dnia 01.10.2013 r. do każdego  zwracanego towaru zakupionego na paragon fiskalny musi być dołączony wypełniony i  czytelnie podpisany „Protokół przyjęcia zwrotu towaru”. W przypadku chęci zwortu towaru prosimy o kontakt, a protokół imienny zwrotu danego artykułu zostanie Państwu wysłany.

Sklep motocyklowy Dzyr.com.pl
O nas
Regulamin
Mapa strony
Galeria
Koszt dostawy
Zwroty i reklamacje
Promocje
Nowości
Aktualności
Zaloguj
Załóż konto
Polityka prywatności