Zwroty i reklamacje
-
Wszystkie pojazdy w naszej ofercie są nowe i posiadają gwarancję (producenta,importera lub sprzedawcy) obowiązującą na terenie Polski. Okres gwarancyjny i jego ograniczenia jest uzależniony od producenta, zawarte w karcie gwarancyjnej.
-
Zgodnie z art. 7 Ustawy z dnie 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) Zamawiający ma prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do 10 dni, liczonym od daty wydania rzeczy. W przypadku podjęcia takiej decyzji Zamawiający powinien odesłać przesyłkę w terminie 10 dni od jej otrzymania. Przesyłka taka realizowana jest na koszt Zamawiającego. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy gdy nie będzie nosił oznak używania, zostanie odesłany w nieuszkodzonym oryginalnym opakowaniu wraz z pełnym kompletem i dowodem zakupu. Towar nie może zostać zwrócony jeśli np. została zerwana folia ochronna z wyświetlacza, nosi ślady montażu, zostały naruszone plomby zabezpieczające towar itp. Jeśli wszystkie warunki zwrotu zostaną spełnione Zamawiający otrzyma zwrot pieniędzy w wysokości ceny odesłanego towaru (zwrotowi nie podlegają koszty dostawy) w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas zwróconego towaru poprzez przelew bankowy na podane przez Zamawiającego konto.
-
Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśmy firmowej zabezpieczającej przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki (lub poprosić o komisyjne otwarcie przesyłki) i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
-
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty (transportu, ekspertyz itp.) pokrywa Klient
W związku ze zmianą przepisów w sprawie kas rejestrujących, zgodnie z rozporządzeniem z dnia 14.03.2013 DZ.U. poz.363, od dnia 01.10.2013 r. do każdego zwracanego towaru zakupionego na paragon fiskalny musi być dołączony wypełniony i czytelnie podpisany „Protokół przyjęcia zwrotu towaru”. W przypadku chęci zwortu towaru prosimy o kontakt, a protokół imienny zwrotu danego artykułu zostanie Państwu wysłany.